Клініка Психіатрії
"Sion Clinic"

«Sion Сlinic» – це профільний медичний центр у Києві, фахівці якого ось уже понад 16 років допомагають своїм пацієнтам успішно долати психологічні захворювання та ігроманію.

Про Клініку

Психіатрична клініка в Києві, “Sion Clinic” надає комплекс ексклюзивних та конфіденційних послуг. Клініка знаходиться в місті Київ і функціонує з 1998 року, тут працюють лікарі, які мають високу кваліфікацію і напрацювали великий досвід у цій сфері.

Ми забезпечуємо повну анонімність нашим пацієнтам, тому прийом відвідувачів можливий лише за попереднім записом. Записатися на прийом ви можете або по телефону, чи через форму зворотний зв’язок.

Чому Sion Clinic?

Ми використовуєм індивідуальний підхід при роботі з кожним пацієнтом. У лікувальному процесі беруть участь спеціалісти психіатри високого рівня, які регулярно проводять консиліуми, та спільні огляди.

Психіатрична клініка “Sion Clinic” працює за європейськими стандартами. Команда фахівців створює комфортні умови лікування, завдяки яким прогрес настає набагато швидше.

Найкращі фахівці

Наші лікарі працюють з людьми з різним ступенем захворювання, застосовуючи як найпоширеніші та найефективніші методики, перевірені роками практики, так і нові способи надання допомоги.

Завдяки чому ви можете бути впевнені в успішному результаті лікування, що підтверджують позитивні відгуки про нашу та клініки та більше тисячі клієнтів яким ми допомогли.

Наша команда докладе всіх зусиль, щоб ви відчували себе комфортно як під час розмови, так і при відвідуванні нашої клініки.

Відгуки

"Моєму братові тільки тут допомогли подолати залежність, хоча він уже лікувався у багатьох клініках. Нам сподобалося ставлення та підхід до пацієнтів, гарні умови та лікарі з великим досвідом роботи. Дякую вам за допомогу та рекомендую вашу клініку як найкращу!"
Кирило М.
"Я дякую всім співробітникам клініки, медсестрам, докторам, за виконану роботу, за повагу, занепокоєння за здоров'я мого батька. Ми піднялися на ноги, і почали заново радіти життю, а раніше без алкоголю життя здавалося не цікавим, зараз все по-іншому. Величезна подяка, і низький уклін!"
Анна В.
"Звернулася за допомогою до клініки з лікування депресивного стану. Хороша атмосфера та персонал клініки допомогли вийти з цього непростого стану. Сподіваюся, що послуги клініки більше ніколи не знадобляться. Тому рекомендую клініку тим хто ще шукає поміч."
Вiкторiя К.

Якщо вам чи вашому близькому потрібна допомога, зверніться до нас.

Підписуйтесь на нас у соціальних мережах